Kvarovi na vešanju automobila





  • Automobil gubi pravac i pored stabilnog držanja volana (SUV vozila) 
  • Volan se ne vraća prilikom otpuštanja 
  • Zvukovi poput „puckanja” prilikom motanja volana u mestu 
  • Teško motanje volana u jednu stranu 
  • Teško motanje volana 
  • Zujanje prilikom motanja volana
  • Gubitak ulja u posudi za servo upravljač
  • Dopunjavanje klime
  • Klima bruji
  • Priprema vozila za put 
  • Zaštita automobila od korozije 
  • Rashladna tecnost
  • Održavanje vozila 
  • Štednja goriva 
  • Kvarovi na kocnom sistemu
  • Kvarovi na vešanju automobila 
  • Kvarovi u radu motora
  • Kvarovi na sistemu za napajanje gorivom 
  • Kvarovi na elektrouredjajima
  • Zimska oprema ili zimske gume
  • Starost gu




  • Neravnomerno habanje pneumatika– Uzroci neravnomernog habanja pneumatika mogu biti: nepropisno napumpani pneumatici, nepodesena geometrija tockova, neprilagodjena voznja (naglo ubrzavanje i brza voznja u krivinama), pohabani krajevi spona ili elementi upravljackog mehanizma, neispravan amortizer, oslabljeni gibanj ili opruga amortizera i suvise velik zazor lezajeva u glavcini tocka.
    Pneumatike treba napumpati prema fabrickim propisima za odredjeni automobil, jer i napumpani i prepumpani pneumatici mogu izazvati povecano i neravnomerno habanje pneumatika.

    Nestabilan automobil – Uzroci mogu biti: neodgovarajuci ili dotrajali pneumatici, otkacen ili neispravan amortizer, oslabljen ili pokidan gibanj, oslabljene ili pukle opruge amortizera.
    Automobil mora da ima sve pneumatike iste vrste (modela) i istog proizvodjaca da bi bio stabilan. Ako ovaj uslov nije ispunjen, potrebno bi bilo da bar dva pneumatika budu u paru, na istoj osovini, odnosno dva ista napred ili nazad.

    Dotrajale pneumatike treba obavezno zamenite.

    Geometrija tockova - Ako su prednji pneumatici vozilu poceli neravnomerno da se habaju uz spoljnu ili unutrasnju ivicu, to je gotovo siguran znak da je poremecena geometrija prednjih tockova, sto se dovodi u ispravno stanje optickim podesavanjem odgovarajucim uredjajima koje poseduju pojedini specijalizovani servisi. U slucaju da se pneumatici habaju po njihovoj sredini, potrebno je prekontrolisati njihov pritisak i smanjiti ga na propisani, jer je ovo znak da su pneumatici prepumpani.

    >>> Klik za pocetnu stranu <<<