- Automobil gubi pravac i pored stabilnog držanja volana (SUV vozila)
- Volan se ne vraća prilikom otpuštanja
- Zvukovi poput „puckanja” prilikom motanja volana u mestu
- Teško motanje volana u jednu stranu
- Teško motanje volana
- Zujanje prilikom motanja volana
- Gubitak ulja u posudi za servo upravljač
- Dopunjavanje klime
- Klima bruji
- Priprema vozila za put
- Zaštita automobila od korozije
- Rashladna tecnost
- Održavanje vozila
- Štednja goriva
- Kvarovi na kocnom sistemu
- Kvarovi na vešanju automobila
- Kvarovi u radu motora
- Kvarovi na sistemu za napajanje gorivom
- Kvarovi na elektrouredjajima
- Zimska oprema ili zimske gume
- Starost gume
Akumulator – Ako se dogodi da prilikom davanja kontakta kljucem, na instrument tabli zasvetle kontrolne lampice za pritisak ulja i generatora struje ili zasvetle, ali je intenzitet svetlosti slab, kvar je najverovatnije u slabom spoju na klemama provodnika akumulatora ili nedovoljno napunjenom akumulatoru.
Kontakt – Ako prilikom okretanja kljuca u kontakt bravi elektropokretac ne pokrene motor, a kontrolne sijalice na instrument tabli normalno svetle, kvar moze biti u kontakt bravi ili elektropokretacu.
Razvodnik paljenja – Ukoliko elektropokretac pokrece motor, a motor i pored toga nece da upali, kvar treba traziti u razvodniku paljenja, odnosno na razvodnoj kapi, platinskim dugmadima i kondenzatoru.
Kablovi – Prvo sto na kablovima treba proveriti jeste da li imaju dobar spoj na razvodnoj kapi, indukcionom kalemu i svecicama. Ako spojevi nisu dobri, nagoreli su ili su masni, cistom krpom treba odstraniti necistocu, a zatim finim brusnim papirom ocistiti spojeve.